marți, 24 ianuarie 2012

Berea contine hormoni feminini. :))


     Saptamana trecuta eram impreuna cu niste amici. Discutam despre una despre alta, cand unul dintre noi spune: "Hei! Am citit undeva ca ar fi  hormoni feminini in bere!"
Avand in vedere ca suntem dotati cu un oarecare spirit stiintific am decis sa verificam. Foarte rapid am golit 20 de beri, in interesul stiintei, bineinteles! Rezultatul acestei experiente 'in vivo' a fost stupefiant.
  Dupa cele 20 doze:
  1- Toti am prins ceva greutate in plus;
  2- Vorbeam prea mult fara sa spunem nimic;
  3- Am intampinat dificultati in a conduce corect;
  4- Ne era imposibil sa efectuam chiar cel mai simplu rationament;
  5- Refuzam cu incapatanare sa recunoastem ca nu avem dreptate, chiar daca era evident;
  6- Ca sa fie complet, mergeam la toaleta la fiecare 5 minute, si in plus: impreuna!
  Cred ca e inutil sa continuam sa experimentam acest subiect. E clar ca berea contine hormoni feminini.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...