sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Ce regrete au oamenii inainte de moarte


Compozitoarea britanica Bronnie Ware a scris despre "cele mai intalnite" regrete pe care oamenii le au inainte de a trece in lumea celor drepti. Ea a facut un top dupa mai multi ani de stat printre oamenii bolnavi.

 
"Am lucrat multi ani in ingrijirea paliativa. Pacientii mei erau cei care mergeau acasa pentru a muri. Am impartit momente incredibile. Am stat cu ei in ultimele 3 pana la 12 luni din vietile lor", spune Bronnie Ware.

 
"Oamenii cresc enorm atunci cand se afla fata in fata cu propria moarte. Am invatat sa nu subestimez capaciatea nimanui cand e vorba de a creste. Unele schimbari au fost fenomenale. Fiecare a experimentat o varietate de emotii, asa cum era de astepta. de negare, teama, furie, remuscare si eventual acceptare. Fiecare pacient si-a gasit insa pacea, inainte de a pleca dintre noi.
Cand erau intrebati daca au regrete sau lucruri pe care ar fi vrut sa le faca altfel, multi au spus despre aceleasi lucruri, poate cu alte cuvinte", a mai spus scriitoarea.
Acestea sunt:
1. Sa fi avut curajul sa-mi traiesc propria viata, nu viata pe care altii o asteptau de la mine
2. Sa nu fi muncit atat de mult
3. Sa fi avut curajul sa imi exprim sentimentele
4. Sa fi mentinut o legatura mai stransa cu pritenii
5. Sa ma fi lasat sa fiu fericit


Sursa: stiriROL

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...