joi, 10 noiembrie 2011

Bancuri

Un medic isi aduce studentii in vizita la un ospiciu.
Se opresc la un salon unde era un barbat cu privirile ratacite.
- Vedeti, acest barbat si-a pierdut mintile fiindca femeia cu care trebuia sa se casatoreasca l-a refuzat.
- In urmatoarea rezerva il vom vizita pe cel care a luat-o.

O femeie se intoarce acasa dimineata. Barbatul o intreaba unde a fost pina la ora asta, la care femeia respunde ca a dormit la cea mai buna prietena a ei.
Barbatul da telefon la 10 din cele mai bune prietene ale sotiei. Nici una nu-i confirma ca a dormit noaptea la ea.
Se intoarce barbatul dimineata acasa. Femeia il intreaba unde a fost pina la ora asta. El isi argumenteaza lipsa datorita faptului ca a dormit acasa la cel mai bun prieten. Femeia telefoneaza la 10 cei mai buni prieteni a sotului ei si din toti, 8 ii confirma ca intr-adevar noaptea precedenta sotul ei a dormit la ei. Ceilalti 2 insista ca inca se afla acolo…

La scoala invatatoarea intreaba:
- Ce da o gaina?
- Oua (raspund pustanii).
- Ce da porcu’ ?
- Carnati, slana’ etc..
- Ce da vaca?
- Teme acasa.


Ambasadorul irakian la Natiunile Unite tocmai a terminat un discurs si iese pe hol, unde se intalneste cu presedintele Bush. Isi strang mainile si irakianul zice:
- Stiti, am si eu o intrebare.
- Excelenta, daca pot sa va ajut o sa o fac cu mare placere, raspunde Bush.
- Fiul meu se uita la filmul asta, Star Trek, si acolo sint si rusi, si negri, si asiatici, dar niciodata arabi.
La care presedintele Bush rade, se apleaca la urechea irakianului si-i sopteste:
- Pai asta e din cauza ca actiunea se petrece in viitor…

D-le Bush, aveti dovezi ca Irakul are arme de distrugere in masa?
- Sigur, am pastrat chitantele !

I: Este adevarat ca in urma dezastrului de la Cernobil toata conducerea centralei atomoelectrice s-a sinucis?
R: Da, in afara secretarului de Partid, care nu a fost gasit acasa!

- Mai Bula, ce ati facut azi la chimie?
- Am preparat materiale explozive.
- Si miine ce program aveti la scoala?
- Care scoala?

Sotia catre sot:
- E buna ciorba?
Sotul:
- Ai chef de cearta?

Un tip vine acasa in culmea fericirii:
- Nevastaaa! Nevastaaa! Fa-ti bagajele! Am castigat un milion de dolari!
- Pentru ce sa-mi fac bagajele? Munte sau mare?
- Nu ma intereseaza! Numai sa dispari cat mai repede!

O femeie (care conducea foarte repede) este oprita de un politist, in trafic intens.
Politistul: Buna ziua.
Femeia: Buna ziua. S-a intamplat ceva?
P: Ati depasit limita de viteza. Permisul dumneavoastra, va rog!
F: Vi l-as da, numai ca nu am asa ceva!
P: Nu aveti?!?
F: L-am pierdut definitiv pentru conducere repetata in stare de ebrietate…
P (putin suspicios): Aha… Am inteles… Imi aratati va rog actele masinii, atunci?
F: Nu pot.
P (din ce in ce mai suspicios): De ce?
F: Pai, vedeti dumneavoastra, eu am furat aceasta masina…
P (foarte uimit): Ce-ati facut?!?
F: Am furat masina si am ucis proprietarul!
P (oripilat): Poftim?!?!?!
F: Daca nu ma credeti, cadavrul este in portbagaj… Vreti sa il vedeti?
In acest moment politistul se retrage incet spre masina sa si cere ajutoare prin radio. In 5 minute sosesc la fata locului alte 5 masini de politie. Un ofiter superior se apropie de masina femeii cu pistolul pregatit.
Politistul 2: Doamna, va rog sa iesiti din masina!
Femeia iese din automobil.
F: S-a intamplat ceva, domnule?
P2: Unul dintre colegii mei mi-a spus ca ati furat aceasta masina si ca ati ucis proprietarul.
F (foarte surprinsa): Poftim?!? Am furat masina?!? Am ucis proprietarul?!?
P2: Da! Va rog sa deschideti portbagajul!
Femeia deschide portbagajul, care este gol…
P2: Masina este a dvs., doamna?
F: Da, cum sa nu fie a mea! Poftiti actele ei!
Primul politist ramane perplex…
P2: Unul dintre colegii mei sustine ca nu aveti permis…
Femeia cauta in poseta, scoate un port-document si-l intinde politistului. Acesta il deschide si gaseste permisul, care este in regula. Tipul deja nu mai stie ce sa creada…
P2: Multumesc, doamna… Vedeti, colegul meu mi-a spus ca nu aveti permis, ca ati furat masina si ca ati ucis proprietarul!…
F: Sunt convinsa ca porcul asta mincinos v-a spus si ca mergeam cu viteza!!!
Morala: Nu va puneti cu femeile!!!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...