joi, 15 decembrie 2011

De prin armata

Instructie pe rupte  
Daca nu bateti cum trebuie pasul de defilare va tin in soare pana maine dimineata!!

Meningita
Comandantul catre ostasi:
 Meningita e o boala foartea grea. Dupa ea sau mori sau devii prost. Eu cu fratele meu am fost bolnavi. El a murit, dar eu am avut noroc.

Mai intai oamenii
Mai intai o sa treaca oamenii, apoi vom trece noi.

Voi trei
Ei, voi trei! Veniti ambii la mine! Ce te uiti asa? Tie iti spun!

Parfum de curve
Dupa dus: V-ati parfumat ca niste curve! Numai nevasta-mea si fiica-mea se mai parfumeaza asa.

Dusmanul
Sergentul catre soldati:
Trebuie sa tineti dusmanul tot timpul in ochi... Ce te holbezi asa la mine soldat!?

Aducere aminte
Daca sunteti prea prosti sa va aduceti aminte scrieti-va pe ceva. Si eu imi scriu cand uit.

Regulament incalcat
Bagati la tartacuta, regulamentul nu poate fi incalcat absolut niciodata, cu exceptia situatiilor prevazute de regulament!

Voce imitata

Sergentul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv ca imitand vocea locotenentului Ionescu a urlat ca un bou...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...