miercuri, 16 noiembrie 2011

Bancuri

1. Trei prieteni isi lauda nevestele:
Primul: Am o sotie ca o libelula !
Al doilea: A mea este ca o caprioara !
Al treilea: Daca stau bine sa ma gandesc, nici a mea nu prea seamana a om!

2. Maria ii spune lui Ion:
-Vino diseara pe la mine, nu va fi nimeni acasa.
-Pai atunci de ce sa mai vin ?

3. Frizerul il intreaba pe client:
-Cum sa va tund ca sa fiti multumit ?
-Tundeti-ma gratis !

4. Sotia: - Iubitule, ce faci ?
Sotul: - Nimic deosebit.
Sotia: - Cum nimic ? Vad ca de doua ore studiezi certificatul nostru de casatorie !
Sotul: - Cautam data expirarii !

5. La tribunal are loc audierea unui martor:
-Cand ati vazut ca inculpatul are de gand sa-si arunce soacra de la etaj, de ce nu ati intervenit ?
-Nu am intervenit, onorata instanta, pentru ca am vazut ca inculpatul se descurca
singur !

6. Un somn sanatos nu numai ca prelungeste viata dar si reduce ziua de lucru !

7. O femeie gaseste in cutia postala doua bilete la un spectacol si un bilet pe care scria:
""Ghici de la cine ?""
Intorcandu-se oamenii seara, tarziu, de la spectacol, au gasit apartamentul gol si o
foaie pe care scria: ""Ati ghicit ?""

8. Un barbat, devenit de putin timp sot, o intreaba pe tanara lui sotie:
-Draga mea, ai mai fi acceptat sa imi fii sotie si daca tatal meu nu mi-ar fi
lasat o avere impresionanta ?
-Dragul meu, as fi acceptat sa-ti fiu sotie indiferent de cine ti-ar fi lasat averea !

9. O doamna se adreseaza unui barbat in halat alb, intalnit pe holul spitalului:
-Sunteti ginecolog ?
-Nu doamna, dar as putea arunca o privire !

10. -Domnule doctor, sotia mea si-a pierdut vocea, cum s-o ajut sa o recapate ?
-Incercati sa veniti acasa la trei dimineata !

11. Cele trei nazuinte ale barbatului: sa fie asa de frumos cum il vede maica-sa,
sa fie asa de bogat cum il crede fiul sau ca este si sa aiba atatea amante cate
suspecteaza nevasta-sa ca are.

12. - Domnule doctor, fac pariu ca n-o sa ghiciti ce am eu ! spune pacientul.
Dupa ce il consulta vreo doua ore, doctorul se da batat.
-Nu stiu. Ce ai ?
-Am un caine si un canar !

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...