luni, 19 decembrie 2011

Bancuri

   Un tigan sta pe prispa, privind cum tiganusul cel mic, a cazut intr-o
baltoaca de noroi. Plictisit, el isi intreaba nevasta:
- Pirandoooo! Il spalam sau facem altul?

- Urato! se adreseaza pe strada un betiv unei necunoscute - ce-i drept,
nu tocmai daruita de natura cu harul frumusetii.
- Betivule! se apara femeia.
- Da, dar mie....maine-mi trece!

   La NASA soseste un OZN acoperit complet cu aur. Din el coboara un
extraterestru mic, verde, cu o calota din aur pe cap. Este luat la
intrebari, cercetat:
- De unde vii tu?
- De pe Marte.
- Si toti aveti acolo farfurii zburatoare din aur?
- Da.
- Si toti sunteti mici si verzi si cu ochii mari?
- Da.
- Shi toti aveti chestiile alea pe cap de aur?
La care extraterestrul:
- No, nomai noi, evreii.

   Intorcandu-se de la coasa, cu caruta plina, Vasile isi mana de zor calul. In faptul serii fiind isi biciuia bidiviul din ce in ce mai tare. La un moment dat, sãtul de atata cotonogeala, calul se opreste in drum,
se intoarce catre Vasile, si cu o privire plina de expresivitate ii spune:
"Mai Vasile , da-o ma-n aia ma-sii de treaba! Dai in mine ca intr-o vita. Nu te gandesti ca sunt si eu din carne, ca simt fiecare lovitura si sufar enorm.Ce dreaq ma Vasile...".
Auzindu-si calul vorbind, ingrozit, Vasile arunca haturile din maini si o rupse la fuga peste fanete livid la fatã. Credinciosul lui caine il urma indeaproape.
La un moment dat, obosit, Vasile se opri si se aseza pe o piatra. La scurt timp sosi si cainele care, gafaind, ii spuse:
"Ba Vasile, sa fiu al dreaq, ce m-a speriat calul ala cand a inceput sa
vorbeasca!!!!"

Q: De ce put basinile?
A: Sa aiba si surzii o bucurie!

Q: Ce e un somalez cu un bob de fasole in fata?
A: Un somalez care a stat si a vomat toata noaptea!

Q: Cum se demite un guvern in jungla?
A: Se taie craca.

Q: Cum se face cezariana la canibali?
A: Se mananca mama din jurul copilului.

   Intr-o zi cu soare se duce unu' la farmacie si zice "Doamna, am o problema...
p--a mea e sculata tot timpul... f-t 12 ore pe zi si tot asa sta... ce
imi dati ?" Farmacista sta un pic... se gandeste... dupa care se duce in spate sa
se consulte cu colegele... Dupa 5 minute se intoarce si zice "Casa, masa si
40000lei pe luna ar fi bine ?"

   Cica Itic si Rasela aveau 10 copii. Nu mai aveau destula mincare sa dea
la toti puradeii, asa ca s-a gindit Itic sa faca economie in familie.
Intr-o seara si-a adunat plozii si le-a zis:
 - Bai, care nu mininca asta-seara primeste 5000 de sekeli.
Aia urla de fericire, si sar sa-si primeasca banii. Se culca nemimcati si
asteapta cu infrigurare dejunul de a doua zi dimineata.
A doua zi puradeii fug la Itic sa ceara de mincare. Itic sta un pic, se
gindeste si zice:
- Eh, acum cine vrea sa minince, da cei 5000 de sekeli inapoi...

   La un moment dat vine Mos Craciun la copii din Etiopia; se-nvirte el
p'acolo, nu prea erau copii si care erau, vai de mama lor, slabi ca dracu'.
- Copii ce faceti voi, de ce sinteti asa de slabi? intreaba mosu.
- Stii, noi nu mincam...
- Ceee? Nu mincati?! Copiii rai care nu maninca nu primesc cadouri!

Q: De ce e criza de elastic in Albania?
A: Se pregatesc sa-si lanseze primul satelit artificial!

   Cica unu' se duce la doctor si-i spune:
- Dom' doctor,am sa va spun ceva, da' sa nu ziceti la nimeni!
- Da, dom'ne... etica profesionala, nu?
- Dom' doctor, eu sint poponar.
- Cum, dom'ne? D-ta care esti barbat bine, trapez, muschi, cum poti fi tu
poponar?
- Pai sa vedeti: la noi e o chestie de traditie... Strabunicu' a fost
poponar, bunicu, tata, eu, fiu-miu, pana si mos Ion Roata care era ruda
indepartata a fost..
- Da' bine dom'ne, in familia d-tale nu-i plac nimanui fetele?
- Ba da, lu' bunica.

   Soricelul si elefantul la mare, cazati la aceeasi gazda. Intr-o dimineata
soricelul iese in fata casei si striga catre plaja:
- Elefantule! Elefantule!
Elefantul iese din apa, dar nu apuca sa iasa de tot, ca soricelul intervine
din nou:
- Bine, dute-n apa, credeam ca mi-ai luat slipul!

   Un batranel si 3 negri intr-o celula. Batranelu' catre unul dintre negri:
- No... bade, nu te supara ca te intreb... Da de ce ai mata un picior alb ?
- Pai, mosule... uite cum sta treaba... Eu sunt negru de la mama mea dar fac
parte din asociatia negrilor care au un picior alb.
Batranelu' ca sa nu para paliu murmura un Ahaaa si intreba alt negru :
- No... bre omule, nu te supara... Da mata de ce ai o mana alba ?
- Pai si eu sunt negru ca tata dar fac parte din asociatia negrilor care au
o mana alba.
Batranelu incepuse sa inteleaga... Asa ca-i spuse celui de-al treilea :
- Si mata faci parte pesemne din asociatia negrilor care au doua degete albe,
nu-i asa ?
- Nu mosule. Eu sunt medic ginecolog la Copsa Mica....

   Un popa catolic intra intr-o vineri intr-un restaurant si zice catre chelner:
- Fiule, aveti balena?
- Nu parinte.
- Nici rechin sau foca?
- NU parinte.
- Atunci da-mi un cotlet de porc in singe, si Dumnezeu mi-e martor ca am vrut
sa maninc peste.

Itic suna la Securitate:
- Alo, vedeti ca Strul are niste lemne!
- Si ce e cu asta?
- A gaurit si a introdus in fiecare lemn bijuterii, diamante, dolari si, probabil
ceva munitie adusa din America, de la fratele lui.
Apoi il suna pe Strul:
- Ma dobitocule, pregateste-te ca am trimis pe cineva sa-ti sparga lemnele !
- Pe cine?
- Pe aia care mi i-ai trimis tu anul trecut de mi-au sapat gradina.

   In avion, pilotul catre copilot:
- Motorul din dreapta merge ?
- Mergeeee ! sosi raspunsul prompt.
- Motorul stinga merge ?
- Merge si mai bine, tocmai ne depaseste !

   Se intilnesc, intr-o seara Itic si Strul, ca nu se mai vazusera de multa
vreme. Stau ei si isi amintesc lucruri frumoase din tinerete, mai beau ceva,
mai vorbesc despre viitor, mai beau ceva, si pina la urma se imbata amindoi.
Itic zice:
- Bai Strule, io ma duc acasa.
- Stai ba' Itic la mine, dormi aici!
- Nu stau ba', ma asteapta nevasta-mea, poate-i mai dau si eu o pedala!
- Lasa ba', ca te culc cu nevasta-mea, si daca vrei poti sa o f##i.
- Bine bai Strule, daca spui tu...
A doua zi dimineata, Strul se trezea din mahmureala, apare si Itic:
- Bai Strule, ai avut o idee fantastica, m-am odihnit perfect, n-am mai dormit
de mult asa bine, si ca veni vorba, tapana e nevasta-ta asta la pat!
- Da, bai Itic, si tot asa teapana e de vreo doua saptamini!
 
Q: Unde sint cele mai tapene femei?
A: La morga!!!

   Semaforizarea la Pretoria. Semaforul are doua culori: alb si negru.
Circulatia se desfasoara in modul urmator: pe alb trec albii si pe negru trec
masinile!

   Un politist isi facea rondul. La un moment, intr-un restaurant de lux dat, vede
la o masa un bisnitar abia iesit din puscarie, pe care il stia de cal breaz si
se duce sa il ia la intrebari. Bisnitarul ii spune:
- Dom' mili... politist, gata, nu mai aveti probleme cu mine, m-am facut om
cinstit!
- Om cinstit? Si cu ce te ocupi?
- Pai, castig bani din pariuri.
- Cum din pariuri, intreaba politistul.
- Pai, uite. Eu fac pariu cu tine pe 200$ ca ouale mele sunt patrate.
Politistul se gandeste putin si accepta. Si ca sa vada cine castiga pariul,
baga mana in chilotii bisnitarului ca sa vada daca are oua patrate. Si,
evident, ouale bisnitarului erau normale.
- Am castigat, zise politistul.
- Bine, face bisnitarul, poftim 200$.
- Bine, fa ma acuma si pe mine sa inteleg. Cum traiesti tu din pariuri? Uite ai
pierdut 200$.
- O vezi pe doamna aceea din coltul salii, care zambeste? intreaba bisnitarul.
- Da, face politistul.
- E, cu ea am facut pariu pe 2000$ ca o sa vii tu sa ma pipai la coaie.

   Dl. Itic o suna pe dna Goldstein :
- Alo, sarut-mina, ce mai faceti?
- Ce sa fac, sunt singura, sotul e pe teren de-o luna...
- Atunci poate imi permiteti sa trec pe la dvs., bem o cafeluta, facem amor...
- Vai, domnule Itic, credeti ca sunt curva?
- Da' cine a pomenit de bani?

   Fluturasul mergea voios, as usual, din floare-n floare. La un moment dat, una-i
zice:
- Mai fluturasule, ce mi-ai facut ma ieri, ca nu mi-a mai venit fotosinteza!

Q: - Ce e verde cu rosu si se misca cu 50 mile pe ora?
A: - O broasca intr-un mixer.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...