joi, 26 ianuarie 2012

Bancuri hazlii

Un caine in desert :
- Ba daca nu gasesc un copac, ma pis pe mine !

Un om vede un politist pe trotuar tragand dupa el o sfoara... Atunci il intreaba :
- De ce tragi domnule sfoara aia ?
- Pai am incercat s-o imping si n-a mers...

Intrebare : Se poate face dragoste cu fereastra deschisa ?
Raspuns : Bineinteles, dar e de preferat cu o femeie...

Bula merge la bordel si la receptie este intrebat cum o doreste; el raspunde ca vrea una blonda sus si blonda jos. Plateste si urca spre camera. Acolo ce vede ? Intinsa pe pat statea o tipa blonda sus dar bruneta jos. Indignat, Bula se intoarce la receptie si protesteaza :
- Domnule, eu am platit pentru una blonda jos si cea care mi-ati dat-o era bruneta.
- Stati putin, e o neintelegere, tot blonda este dar nu ati trintit usa destul de tare ca sa zboare mustele.

Superman zboara deasupra unui oras... o vede pe Wonder Woman, dezbracata si intinsa pe spate...
- Aici e de mine ! se gindeste el. Coboara in viteza, isi face treaba si zboara mai departe...
Wonder Woman se ridica in capul oaselor, mirata...
- Ce-a fost asta ?
- Nu stiu, raspunde Omul Invizibil, dar ma ustura curul ceva de groaza...

La un Congres International de Emancipare a Femeii ia cuvantul :
Reprezentanta Ugandei, Mbuka :
- Eu m-am saturat sa gatesc numai eu in casa, asa ca intr-o zi i-am spus barbatului sa mai faca si el de mancare. In prima zi n-am vazut nimic, a doua zi la fel, dar a treia zi am vazut o farfurie murdara. Deci s-a schimbat ceva in mentalitatea barbatilor.
Reprezentanta Frantei, Isabelle :
- Eu m-am saturat sa fiu singura care spala rufe in casa, si intr-o zi am incetat sa o mai fac.In prima zi nu am vazut nimic, a doua zi la fel, insa a treia zi am vazut un maieu la uscat. Deci s-a schimbat ceva in mentalitatea barbatilor.
Reprezentanta Romaniei, Maria :
- Intr-o zi, i-am zis lu' Ion al meu ca io m-am saturat de atata lucru si i-am zis sa mai mearga si el cu vacile la pascut, sa mai mature prin casa si sa mai aiba grija de plozi. In prima zi n-am vazut nimic, a doua zi, la fel; de abia a treia zi parca am inceput sa vad ca prin ceata cu ochiul stang.

Bula se casatoreste. Sotia este foarte frumoasa, dar Bula, in afara de poker, bere si amici nu
mai stie altceva. Dupa o vreme sotia se plinge mamei lui Bula ca fiu-sau nu stie nimic despre
cum se face dragoste.
- Nici o problema, zice soacra, am eu grija de asta.
Il cheama pe Bula si ii zice:
- Bula, vezi tu ce fac ciinii aceia in strada ? Ei bine, asa sa-i faci si tu nevestii.
Dupa citeva zile, mama il intraba pe fiu:
- Cum a fost ?
- Totul a mers bine. Totusi, a fost mai greu pine am scos-o in strada...

Intrebare : Ce este un securist ?
Raspuns : Un cur cu prefix si sufix !

Un taran, mergind pe ogor, vede pe jos un pestisor de aur. Cum se zbatea pestisorul pe uscat,
minune mare, incepe sa vorbeasca :
- Tarane, fie-ti mila de mine, arunca-ma te rog in balta aia, ca eu sunt regele pestisorilor si ti-oi
da tot ce vrei.
- ...
- Te rog frumos, tarane, arunca-ma in apa ca ti-oi da toate bogatiile pamintului!
- ...
- Indura-te tarane, o sa-ti dau cel mai frumos palat din lume sa stai in el!
Cu naduf si indesat, taranul nostru puse calciiul pe pestisor si il strivi in tarina.
- Ma, pe cine faci tu taran?!

Ardeleanul soseste cu intirziere la impartirea darurilor, iar Dumnezeu ii spune amarit :
- Imi pare rau de tine, nu mi-a mai ramas decit frumusetea si prostia, fiule, ce sa-ti fac?
Alege-ti.
- Apoi, Doamne, frumusetea-i trecatoare.

Un politai interpeleaza un individ beat turta care incearca sa se urce la volanul masinii sale:
- Chiar intentionezi sa sofezi in halul asta ?
- N-am de ales. Nu vezi ca nu-s in stare s-o iau pe jos ?

Una intra val virtej in cabinetul unui dentist, isi ridica fusta, isi da jos chilotii si se ridica pe scaun
cu picioarele in sus. Medicul foarte intrigat ii spune :
- Doamna, nu va suparati, dar ginecologul consulta alaturi !
La care doamna replica :
- NU ! Tu i-ai pus proteza sotului meu, tu sa i-o scotzi!

Bula se uita pe gaura cheii in camera surorii sale si o vede zicand frecandu-si sanii:
- Vreau barbati, vreau barbati !
A doua zi se uita din nou pe gaura cheii si o vede in pat cu un barbat. Se duce repede la el in
camera, isi freaca sanii si incepe :
- Vreau bicicleta, vreau bicicleta !

Un militian merge pe strada si cade intr-un canal fara capac. Iese incercind sa-si stearga
uniforma si cind ajunge afara isi zice :
- Ce noroc am avut ! Pai cum iesam eu afara daca era capacul pus ?

Un sadic intr-un bloc lovea un copil cu capu' de scari. O baba care cobora scara zice :
- Hai ba sadicule nu-l mai da asa tare ca-i sare caciulita din cap !
- Nu-i sare, ca-i batuta-n cuie !!

Intrebare : Cum asezi 4 blonde pe un scaun ?
Raspuns : Intorci scaunul invers !

Vine unu' acasa la nevasta-sa cu o moaca amarita si fara sa salute dispare direct in baie. Dupa
jumatate de ora, se duce nevasta-sa sa vada ce s-a intimplat ca se cam auzeau niste icneli
naspa din baie si cind deschide tipa usa.... sa faca infarct nu alta: tipul statea in curul gol cu un
picior pe chiuveta si unul pe cada incercind sa isi bage o franzela in cur.
- Ce faci draga ??? Ai innebunit ?
- Lasa-ma draga in pace ca am fost la dentist, mi-a facut o lucrare si a zis sa maninc vreo doua
ore pe partea cealalta...

Unul intr-o buda publica se pisa si la un moment dat vede ca de la ala de alaturi tisnesc 2 jeturi
si il intreaba:
- Nu va suparati, dar de unde... 2 jeturi?
- Pai am luat un glonte in razboi, mi l-a scos dar a ramas gaura. Pleaca ala de alaturi, vine altul
si cind se uita omul nostru... 3 jeturi, asa ca intreaba :
- Dumneavoastra ce aveti de... 3 jeturi.
- Pai am luat un glonte in razboi si a intrat pe o parte si a iesit pe ailalta.
Pleaca si asta si vine unul de la care tisnea ca din stropitoare, si omul nostru zice:
- Si dumneavoastra tot un glonte din razboi ?
- Nu dom'le. Mi s-a blocat fermoarul.

Presedintele unei micute tari africane in vizita oficiala la Moscova.
In Piata Rosie un grup de barbati asezati in cerc isi trec unul altuia un pistol, pe care si-l
descarca mai intii, fiecare in timpla. Ciuhapul cere lamuriri presedintelui rus.
- A, pai este binecunoscuta ruleta ruseasca, pistolul are doar un cartus si nimeni nu stie
cand o sa-i vina rindul sa-si zboare creierii.
Presedintele rus intoarce vizita africanului. In mijlocului satului, inconjurata de colibe, o mica
piata. Un grup de localnici,sunt asezati in cerc. In interiorul acestui cerc, un alt cerc format din
localnice, asezate in genunchi, fiecare cu fata spre cate un barbat. Rusul cere lamuriri.
- A, pai asta este ruleta noastra nationala. Vezi vraciul ala cu tobele? Cand incepe sa le
bata, cercul barbatilor incepe sa se roteasca in jurul cercului femeilor. Cand tobele inceteaza sa
bata, fiecare barbat se opreste in fata unei femei si aceasta se repede si i-o ia in gura.
- Nu pricep unde-i riscul, pericolul, neprevazutul...
- O, pai este, ca una din femei o aducem special dintr-un trib de canibali!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...