luni, 16 ianuarie 2012

Bancuri...mai turmentate :)

Un tip in stare de ebrietate, isi duce prietenii de pahar in apartamentul lui, sa-i culce... Langa pat se afla un gong.
- Ce-i cu gong-ul ala? intreaba prietenii, clatinindu-se.
- Nu-i gong, e un ceas vorbitor...
- Serios? Un ceas vorbitor?
- Ca sa va conving, priviti... spuse tipul si apucand gongul trase o lovitura puternica in el.
Curand, o voce de cealalta parte a peretelui, striga:
- E trei dimineata idiotule...

La un proces plictisitor din cale-afara, cand toti aproape ca adormisera, un betiv exclama catre procuror:
- Sa ma pupi in fund !
- Afara !
- Nuuu ! Aici, sa vada toata lumea !

Un betiv intra intr-o biserica catolica si se duce direct la confesare. Intra in cabina si nu zice nimc. Popa, nedumerit, isi drege vocea incercand sa-i atraga atentia omului. Asta nimic. Dupa un timp, bate popa de 3 ori in peretele despartitor, la care betivul raspunde:
- N-are rost sa bati, nici eu nu mai am hartie.

Un betiv si o blonda se intalnesc pe strada. Betivul spune:
- Proasto!
Iar blonda spune:
- Betivule!
La care betivul zice:
- Da, dar mie maine-mi trece!


Iarna grea in Bucuresti, ninsoare abundenta, zapada mare, nameti. Pe un trotuar, dis de dimineata un betiv injura de mama focului, pana atrase atentia unui politist.
- Ce ai dom' le, de ce faci scandal?
- Domn' politist, hic, cineva a facut o carare pe mijlocul trotuarului, hic...
- Pai foarte frumos din partea lui. Si ce-i cu asta?
- Da, dar mie imi trebuie trei carari, hic...

Doi betivi ies forte afumati dintr-o carciuma, mergand ei spre casa pe acelasi drum, incepe sa-i strige natura (aveau nevoie sa se usureze), mergand pe marginea soselei, unul dintre ei observa un panou publicitar, se baga dupa el, isi face treaba si iese, se duce si celalalt si deodata exclama...... "Buey... eu de beti manga, am auzit, beti morti, am auzit dar sa rup dopul de la sticla daca am auzit in viata mea de Beti Pepsi"

Intr-o iarna, la plecarea dintr-un bar, un betiv isi ia in buzunar o sticla de tarie ca sa aiba rezerva pe drum...Fiind gheata, betivul aluneca si cade..Simtind umed la buzunarul unde era bautura pune mana si spune: "Sper ca-i sange!"

Doi betivi plinbandu-se pe marginea unui lac vad un om innecat.
-Vezi ba daca a baut apa?

Doi prieteni se intilnesc. Unul e zgiriat, cu hainele rupte.
Ce-ai patit? il intreaba celalalt. Am venit aseara treaz acasa si nu m-a recunoscut cainele!

- Doctore, am voie sa beau bere? intreaba un alcoolic.
- Doamne fereste! raspunde doctorul. Asta v-am interzis acum doi ani!
- Da, dar mi-am inchipuit ca medicina a mai facut progrese...

Intra un betiv intr-un bar si comanda :
- Barman 200 de vodca la doua pahare;
Dupa 10 minute betivu:
- Barman 200 de vodca la 2 pahare;
Barmanu':
- Da de ce nu comandati pe rand cate o suta
- Am un prieten care a plecat in Irak si m-a rugat sa beau de fiecare data si pentru el cate o suta;
- Atunci va inteleg perfect, zice barmanu'.
Dupa o luna betivu intra din nou in bar foarte suparat si amarat:
-Barman o suta de vodca te rog;
Barmanu':
- Vai sa nu-mi spuneti ca prietenul dvs.a murit.
La care betivu':
-Nuuuu deloc, dar eu m-am lasat de baut!
Doi betivi ies de la dezintoxicare, pleostiti.
Din fata, venea un coleg de-al lor de pahar, care era deja manga, dar avea trei sticle de vodca intr-o plasa. Le intinse una spunindu-le :
- Luati fratii mei ca si voi mi-ati dat!
- Ce facem Costica, o bem?
- Cum dracu' s-o bem ca acu' iesiram de colo!
- Ba, uite cum facem: eu o ascund la spate. Daca tu ghicesti in ce mina e, o bem, daca nu ghicesti, o spargem dracului de bordura.In ce mina e?
- Dreapta !
- Nu tee graaaabiii !

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...