vineri, 24 februarie 2012

Bancuri, bancuri

Femeia si barbatul in pat dupa primul lor act sexual. Stau amandoi intinsi pe spate si se uita la plafon. 
Ce gandeste femeia: 
"A fost oare bine? Oare l-am satisfacut? Uite cum sta si se uita incruntat la tavan. Ce nu i-a placut oare? Sa il intreb? Mai bine nu, o sa zica ca sunt o proasta". 
-Auzi Pisi? 
-Hmmm?!! 
"Nici nu-mi raspunde, doar mormaie, precis am facut ceva aiurea.
Oare nu i-au placut sanii mei, sau mi-a vazut celulita. Poate nu i-a placut culoarea lenjeriei. De ce nu se uita la mine, imi vine sa plang, ma simt umilita... dar cum sa-i spun? Daca deschid gura, maine nu mai vine." 
"Oare ce nu i-a placut? Poate oja asta maro, data viitoare ma dau cu rosu purpuriu, am auzit eu ca majoritatea barbatilor sunt incantati de aceasta culoare. Da, asa fac si-mi iau si un ruj la fel. Auzi tu.. cum se uita incrancenat la tavanul ala, sigur se abtine greu sa nu comenteze ceva uracios. Sper ca nu m-am facut total de ras. Ce n-as da sa stiu ce gandeste! 
Ce gandeste barbatul: 
Cum p... masii sta musca aia pe tavan cu capul in jos de o juma' de ora? Ca nu-mi dau seama! 

Vine sotia acasa si isi gaseste sotul pregatind valizele pentru voiaj .
-Ce se intampla ? intreaba ea.
-Am castigat la loto 10 milioane de euro .
-Si plecam in concediu ? spune ea bucuroasa.
-Doar eu . Tu pleci inapoi la mata acasa ! 

Noaptea, inainte de culcare un copil ii spune mamei sale:
Mamico, nu pot sa dorm! Spune-mi, te rog, o poveste!
- E trecut de 1 noaptea. Lasa ca vine taticul imediat si cand o sa-l intreb pe unde-a fost, sa vezi ce poveste ne spune el! 

In prima seara petrecuta impreuna dupa nunta, mirele ii reproseaza miresei: 
-Din cate vad draga , eu nu sunt primul?
Sotia, in timp ce tragea nervoasa din tigara raspunde: 
-Din cate vad si eu , nu vei fi nici ultimul? 
In fraza de mai jos lipseste o virgula:
"Daca barbatul ar cunoaste valoarea pe care o are femeia ar merge in patru labe." 

In cadrul experimentului, un grup de 50 de oameni, format, in mod egal, din femei si barbati, a primit un text si insarcinarea de a pune, in acel text, o virgula. 
Toate femeile au pus virgula dupa cuvantul "femeia". 
Toti barbatii au pus virgula dupa cuvantul "are". 

El: Te iubesc! 
Ea: Vorbesti tu sau berea din tine? 
El: Eu vorbesc... Cu berea. 

‎- Ce au femeile o data pe luna si le tine 3-4 zile? 
- Salariul barbatului! 

- Tata, spune-mi, de ce barbatii de la noi nu pot avea mai multe sotii, asa cum e in Africa ? 
- Esti inca mic, fiule. Cand vei creste, o sa intelegi ca intr-un stat civilizat legea ii apara pe oameni... 

O femeie, cand are bani, devine independenta fata de barbati, dar un barbat,c and are bani, devine dependent de femei ! 

La inceput fetele sunt interesate de papusi iar baietii de masini. 
Mai tarziu e exact invers! 

Soţia se machiaza in fata oglinzii, pregatindu-se sa plece undeva. 
Sotul: 
- Unde pleci? 
- La curse! 
- Pai grăbeşte-te! Calul te-a sunat deja de două ori. 

El:-Nu crezi ca a venit timpul sa o facem si noi? 
Urla hormonii in mine de nerabdare. Te rog! 

Ea:-Vreau sa aud doar doua cuvinte magice si sunt a ta! 
El:- Stai capra! 

Barbatii se impart in 5 categorii, dupa 3 criterii:ce beau, ce mijloc de transport folosesc si cu cine isi satisfac nevoile sexuale, astfel: 
CATEGORIA 1-Whisky, Mercedes, amanta
CATEGORIA 2-Coniac, masina statului, secretara 
CATEGORIA 3-Pepsi, Dacia, autostopista
CATEGORIA 4-Ceai, tramvai, nevasta
CATEGORIA 5-Apa, talpa, laba. 

O sotie disperata se plange prietenei ei:
-De la o vreme nu stiu ce se intampla cu sotul meu. De fiecare data cand vine acasa ma intreaba:
"Avem mancare?", iar dupa ce mananca adoarme. Cred ca n-am mai facut sex de 2 ani...
-Stiu eu ce trebuie facut. Du-te la magazin si ia-ti o lenjerie intima de piele neagra si un bici, iar cand vine acasa o sa fie uimit si cu siguranta va sari pe tine.
Dupa o saptamana se intalnesc din nou:
-Ei, cum a fost?
-Am facut cum mi-ai zis...Si cand barbatul a intrat in casa a zis "Salut Batman!Avem mancare?" 

Cercetătorii au demonstrat că, dacă îţi e frică de păianjeni, cresc şansele să vezi cât mai mulţi în dormitorul tău.
Mie îmi e frică de blondele cu sâni mari... 

Un cuplu trecut de prima tinerete discuta:
Ea:
- De ce te-ai indragostit de mine? 
El:
- Din cauza ochilor. 
Ea:
- Iti plac ochii mei? 
El:
- Nu, am vederea proasta! 

Care este diferenta dintre o femeie si un barbat? 
Femeia are nevoie de un singur barbat care sa-i indeplineasca toate dorintele, pe cand barbatul are nevoie de toate femeile sa- si indeplineasca singura dorinta! 



0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...