luni, 28 noiembrie 2011

Bancuri scurte

1. Bula viseaza cifra 7
Se trezeste , se uita la ceas era 7:07, se uita in calendar 7
iulie 2007. Hotarat ca e un semn se urca in autobuzul 77, ajunge la hipodrom si
pune 7777 dolari pe calul cu numarul 7 din cursa a 7-a.
Calul iese al saptelea.

2. Sefu, pot pleca de la lucru cu 2 ore mai devreme? Sotia mea vrea sa mearga la cumparaturi cu mine.?
-Categoric NU !.
-Multumesc sefu, am stiut ca nu ma veti dezamagi !.

3. -Niciodata nu te casatori cu o femeie frumoasa. Ea te va parasi.
-Crezi ca una urata nu te va parasi?
-Si ce daca?

4. - Nevasta-mea imi cere in fiecare zi bani . Azi 600, ieri 800.
- Pai ce face cu atatia bani ?-
- Habar n-am , ca nu i-am dat niciodata .

5. -Mai Gheorghe, tu nu auzi de cand tot sun la intrare?
-N-am auzit decat cand ai sunat a patra oara!

6. - Doctore, exista o legatura intre ochi si fund?
- Nu stiu, dar de ce ma intrebi?
- Ieri am primit un sut in fund si mi-au dat lacrimile.
Doctorul sta, se gandeste iar apoi ii spune:
- Sigur exista o legatura pentru ca si eu am primit un pumn in ochi si am facut pe mine ...

7. -De cate ori pe an este lenes barbatul ??
-Doar de 2 ori, d-al tine cate 6 luni...

8. Tiganul cu tiganca in pat. Tiganca:
"Da-mi mâna draga,vreau sa citesc ceva înainte de a adorm ."

9. Dimineata! Autobuzul pleaca din statie, dupa el alearga o doamna si striga:
- Oameni buni, opriti va rog autobuzul! Intarzii la lucru!
Pasagerii il roaga pe sofer sa opreasca. Doamna se urca si spune, bucuroasa:
- Am reusit... Asa, biletele la control!

10. Daca prietena ta e grasa spune-i sa alerge cate 20 km in fiecare zi.
Intr-o luna o sa fie la 600 de km distanta

11. O blonda naste gemeni si plingea intruna.
O asistenta o intreaba de ce plinge.
Blonda:
"Habar nu am cu cine l-am facut pe al doilea!"

12. - Bula, am fost la ghicitoare si mi-a spus ca nu ma mai iubesti!
- De ce dai banii pe prostii? Asta puteam sa-ti spun si eu! Gratis…

13. La un restaurant un tinar cu iubita lui!
-Bogdane!A spus fata. Tu stii la ce ma gindesc?
- Stiu! A raspuns baiatul!
- Doamne,ce nerusinat esti Bogdane!

14. -Iubitule , cat de mult ma iubesti ?
- Cate stele sunt pe cer, atat de mult te iubesc!
-Dar e dimineata!
-Exact !!!

15. De cand m-am indragostit de tine, nu mai pot sa beau, sa fumez, sa mananc!
- De ce, asa de tare te-ai indragostit de mine?
- Nu, dar nu imi mai ajung banii.. .

16. Unul beat la volan este oprit de un politist:
-Nu ati vazut semnul de reducere a vitezei?
La care beatul:
-La viteza asta!?..

17. De dragul sotiei
"M-am întors din deplasare
Mai devreme cu o zi,
Si-a ramas surprinsa tare,
Iar vecinul si mai si ! "

18. O tipa care dorea sa isi vanda masina isi scrie pe o hartie numarul de telefon si il lipeste pe geamul din spate al masinii. In timp ce era in trafic, primeste un telefon:
- Alo, da! Cine este??
- Aici e politia, suntem in spatele dvs., opriti pe dreapta pentru ca nu aveti voie sa raspundeti la telefon in timp ce conduceti!

19. Doi frati, la varsta ,,de ce-ului'', au gasit in baie un cantar. Primul vrea sa se urce pe el, dar al doilea ii spune:
-Stai, nu te urca, poate fi periculos!
-De ce?
-Pai, cand mamica se urca pe el, incepe sa planga!!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...