duminică, 11 decembrie 2011

Bancuri scurte dar bune :)

1. Alinuta avea un papagal. Ea vine cu el la scoala. Invatatoarea o intreaba: De ce ti-ai adus pasarea, Alinuta? Pentru ca l-am auzit pe tata spunand mamei: “Cand pleaca copilul la scoala, iti fac pasarica praf!”

2. Sotul intra in dormitor tinand in mana doua aspirine si un pahar cu apa. Sotia il intreaba: Pentru ce sunt astea? Pentru durerea ta de cap. Dar nu ma doare capul. Te-am prins!

3. Un dinamovist merge la biblioteca: Aveti cartea “Dinamo In Champions League”? Da, La Raftul cu VISE.

4. Sotul asteapta langa salonul de infrumusetare. Dupa un timp indelungat iese de acolo sotia sa. El se uita la ea, respira adanc si spuse: Bine, macar ai incercat..

5. Horoscopul pe luna urmatoare:
Dragoste: astrele iti surad.
Sanatate: astrele iti surad si mai tare.
Bani: astrele deja se caca pe ele de ras.

6. Doua blonde hotarasc sa mearga in padure sa-si caute si ele un brad de Craciun. Dupa cateva ore de cautare una dintre ele ii spune celeilalte: Asa nu mai merge! Eu propun sa luam primul brad care il gasim ... indiferent daca are globuri sau nu !


 7. Doi pusti spuneau dezor bancuri diferite la un moment dat unul dintre iei il intreaba pe celalalt “tu stii ce are in cap un politist?” In spatele lor asculta un politist si-l intreaba “ce are ma?” Pustiul speriat raspunte tremurind nimic. Politistul, asa ma ai grija ce spui!

8. Alinuta se urca pe un scaun, ca sa schimbe un bec ars. Bunica ii zice: puiule, pune un ziar pe scaun! Nu-i nevoie, bunico, ajung destul de bine si fara el!

9.  Intr-un cabinet medical intra o doamna cu un copil in brate: Domnule doctor, copilul meu nu se simte bine. Dezbracati-va! De ce? Eu ma simt foarte bine, copilul este bolnav. Trebuie sa facem altul. Astuia nu mai am ce sa-i fac.

10. O blonda suna la politieAlo, mi-au spart masina, mi-au furat tot…volan si pedale si schimbatorul de viteze, tot!
Peste 5 minute, isi da cu palma peste frunte si suna iar la politie: Alo, va rog frumos sa ma scuzati, m-am urcat in spate!

11. Vine un student in caminul de fete. Paznicul intreaba: La cine mergeti? Studentul: La cine ma sfatuiti?


0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...