marți, 10 ianuarie 2012

Alte bancuri

- Cati oameni lucreaza aici?
- Cu seful - 10.
- Dar fara sef?
- Fara sef in general nu lucreaza nimeni

Un sinucigaş masochist:
- Daţi-mi o lamă, vena o am eu!

În sala de judecată:
- Linişte! strigă judecătorul. Cine mai face gălăgie va fi trimis acasă de îndată!
- Ura! strigă inculpatul.

Să vezi că ieri am făcut vreo 10 inşi să fugă.
- Da' cum aşa?
- Eu fugeam în faţă, ei după mine.

Deviza avocatului: un om este nevinovat pînă demonstrează că nu mai are bani...

2 obsedati de net:
Primul: - Bah, ai vazut ce ninge afara?
Al 2-lea: - Nu, da-mi si mie linku'

De ce stă un grup de poliţişti în faţa unei şcoli ajutătoare? Ori e şedinţa cu părinţii, ori întîlnirea de zece ani.

De ce poartă poliţiştii şapcă? Pentru că orice gunoi are capac.

Două blonde stau de vorbă:
- Ştii, ieri mi-am făcut testul de sarcină!
Cealaltă, foarte curioasă:
- Şi au fost grele întrebările?
Doi programatori isi cumparau tigari.
- Ba, ia uite ce zice aici, pe pachet, cica "Avertisment: Fumatul poate cauza cancer pulmonar!"
- Lasa, ba, warningurile, zi numai erorile.

Un barbat se duce la un aprozar:
-Buna ziua vreau si eu un kilogram de rosii dar fiecare rosie intr-o punga.
Vanzatorul se uita urat la el si ii face pe plac.
Apoi cere un kilogram de cartofi dar fiecare cartof sa fie intr-o punga.
Vanzatorul enervat la culme se abtine sa nu-l bata si ii indeplineste dorinta.
Se mai uita barbatul prin magazin si il intreaba pe vanzator:
-Ce e chestia aia alba de acolo?
-E fasole idiotule da nu e de vanzare!!!

Bula in armata...
Capitanu: Bula, ce e patria?
Bula: Nu stiu?
Capitanul: Esti prost! Mihai, ce este patria?
Mihai: Patria e mama mea!
Capitanul: Foarte bine!!! Bula, ce e patria?
Bula: Patria e mama lui Mihai!
Capitanul: Netotule, patria e si mama ta! Ai inteles?
Bula: Da sefu, sa traiti!
Capitanul: Ce ai inteles?
Bula: Ca sunt frate cu Mihai!!!!

Stire de ultima ora:
Posta romana a scos de pe piata timbrele cu DINAMO deoarece oamenii nu stiau pe ce parte sa scuipe.

Un student ia nota 4 la examenul Logica si ii propune profesorului:
- Daca va pun o intrebare logica si nu-mi raspundeti imi mariti nota?
- Profesorul: Da.
- Ce este ilogic dar legal, logic dar ilegal si totodata ilogic si ilegal?
Se gandeste profesorul.... nu stiu, si ii mareste nota. Studentul raspunde:
- Ca dvs aveti 60 de ani si sunteti casatorit cu una de 24 - este ilogic dar legal
- Ca sotia dvs are un amant de varsta ei - este logic dar ilegal
- Ca dvs ii mariti nota amantului sotiei - este si ilogic si ilegal.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...